Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE


1. Sklep internetowy Rinko.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2. Towar należy wysłać na adres (Formularz Zwrotu do pobrania, znajduje się poniżej):

RINKO Paulina Brozowska
ul. Henryka Brodatego 53/58
02-496 Warszawa

3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem / 

4. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik nr 1 (do pobrania poniżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.

5. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem (np. poplamienie, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki).

6. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów torebek wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

9. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

Załącznik nr 1 - Formularz Zwrotu

Pobierz formularz zwrotu

Załącznik nr 2 - Formularz wymiany towaru

Pobierz formularz wymiany

 

Należy wypełnić każde pole w formularzu, niewypełniony formularz może przedłużyć czas weryfikacji zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl